fbpx

Masāžas krēsli – ieguvumi

VAI IR VĒRTS IZMANTOT MASĀŽAS KRĒSLU? 

Mēs daudz rakstām par masāžas krēslu funkcijām un to iespējām. Šoreiz atbildēsim uz galveno un biežāk uzdoto jautājumu: Vai ir vērts izmantot masāžas krēslu? Informāciju par to, kā cikliskā masāža ietekmē mūsu organismu, atradīsiet rakstā zemāk.

MASĀŽAS KRĒSLA MASĀŽAS GALVENĀS PRIEKŠROCĪBAS

Nav noslēpums, ka masāžai ir daudz priekšrocību. Katrs no mums sākumā minētu labāku garastāvokli vai saspringto muskuļu atslābināšanu. Izrādās, ka priekšrocību ir daudz vairāk, un ir labi apzināties, cik vērtīga mūsu organismam ir cikliskā masāža. Visa pamatā ir trīs pamatpriekšrocības, kas pozitīvi ietekmē citas mūsu organismam tik svarīgās funkcijas.

 

  • Asins un limfas cirkulācijas uzlabošana
  • Muskuļu relaksācija
  • Endorfīnu izdalīšanās

 

MASĀŽA MASĀŽAS KRĒSLĀ UZLABO ASINS UN LIMFAS CIRKULĀCIJU ORGANISMĀ

Viena no galvenajām masāžas krēsla priekšrocībām ir asins un limfas cirkulācijas uzlabošana organismā. Tas rada daudzus pozitīvus aspektus, kas ir šādi:

  • Labāka muskuļu apgāde ar skābekli. Efektīvāka skābekļa “transportēšana” stimulē reģenerāciju pēc darba vai treniņa. Šajā aspektā sistemātiska masāža noteikti uzlabos mūsu ķermeņa fizisko stāvokli.
  • Labāka imūnsistēmas darbība. Pateicoties cikliskai masāžai uz masāžas krēsliem, mēs nostiprināsim savu imūnsistēmu.
  • Detoksikācijas procesa atbalstīšana. Efektīva asinsrite atvieglo toksīnu, oglekļa dioksīda vai brīvo radikāļu izvadīšanu no asinīm, kas “atgriežas” no orgāniem uz sirdi.
  • Palīdz pazemināt asinsspiedienu. Stimulējot asinsspiedienu, mēs piegādājam vairāk skābekļa un barības vielu orgāniem, tādējādi atbalstot sirds darbību.
  • Nulles gravitācijas pozīcija arī ir šeit ne velti. Pareiza ķermeņa novietojums masāžas krēslā labi ietekmē arī iepriekš minētos aspektus.

 

MASĀŽAS IZMANTOŠANA MASĀŽAS KRĒSLĀ IETEKMĒ MUSKUĻU ATSLĀBINĀŠANOS

Masāžas izmantošana noteikti ietekmē muskuļu atslābināšanu un raisa citus pozitīvus aspektus:

 

  • Novērš muskuļu sāpes un sasprindzinājumu. Muskuļu masāža, jo īpaši pēc dienas, kas pavadīta pie rakstāmgalda vai sēžot pie stūres, atslābina saspringtos muskuļus, novērš diskomfortu un sāpes, tādējādi sniedzot atvieglojumu.
  • Mazina muskuļu un locītavu stīvumu. Vingrinājumu trūkums ir biežs iemesls, kāpēc ir ierobežotas spējas veikt vienkāršas, ikdienišķas darbības. Masāžas pielietošana adrenalizē muskuļus un palielina sinoviālā šķidruma izdalīšanos, kas pasargā locītavas no berzes. Uzlabojot locītavu kustīgumu un izstiepjot muskuļus, tiek uzlabota locītavu kondīcija un kustību amplitūda.
  • Paātrina reģenerāciju pēc sportā gūtām traumām. Masāža ir lielisks fizioterapijas vai rehabilitācijas “palīgs”. Patiesībā lielākā daļa rehabilitācijas programmu ir balstītas uz akupresūru vai dziļo audu masāžu.

MASĀŽA MASĀŽAS KRĒSLĀ PAAUGSTINA IZDALĪTO ENDORFĪNU LĪMENI

Labāka pašsajūta ir labāka organisma stāvokļa rezultāts, bet masāžas laikā izdalās miljardiem endorfīnu, kas papildus uzlādē mūsu organismu. To pareizam līmenim organismā ir daudz priekšrocību, piemēram:

  • Mazina sāpju sajūtu un palīdz mazināt migrēnas sāpes. Ir pierādīts, ka masāža var būt neinvazīva alternatīva paracetamolam un citiem medikamentiem.
  • Palīdz mums tikt galā ar stresu. Uzlabo pašapziņu, sniedzot sajūtu, ka rūpējamies par savu ķermeni un garastāvokli.
  • Palīdz tikt galā ar bailēm un izārstēties no depresijas. Masāža pazemina kortizola līmeni, vienlaikus paaugstinot dopamīna līmeni, kas uzlabos garastāvokli un reaģēs pret depresiju.
  • Ļauj dziļi atslābināt ķermeni un dvēseli. Mēs varam uz brīdi izslēgt savas domas un kustības, ļauties neticami relaksējošai masāžai.

MASĀŽAS KRĒSLS – VAI IR VĒRTS?

Mēs gribētu teikt, ka katram pašam uz šo jautājumu ir jāatbild – izmēģinot krēslu.  Norādīsim, ka daudzas iepriekš minētās kaites var atrisināt ar dažādiem medikamentiem, bet vai tiešām tas ir veids, kā cīnīties ar šīm kaitēm? Tehnika, kā dabiski pasargāt organismu no dažādām problēmām, tika atklāta jau pirms tūkstošiem gadu. Neaizmirsīsim par komfortu, ko mēs gūstam, to izmantojot savā mājā, jebkurā diennakts laikā, svētdienās un brīvdienās ieskaitot.