fbpx

Par masāžu

KĀDA IR MASĀŽAS NOZĪME UN KĀ TĀ VAR IETEKMĒT MŪSU GARASTĀVOKĻA UZLABOŠANOS?

Masāža bija radusies pirms pieciem tūkstošiem gadu, mūsdienās, pateicoties masāžas krēslu iespējām, mums ir plaša pieeja dažādām masāžām. Viss pa rokai… no rīta vai vakarā, pēc darba pie rakstāmgalda vai pēc garām braukšanas stundām, pēc treniņa vai fitnesa mēs varam ērti apsēsties savā masāžas krēslā un baudīt labvēlīgu masāžu.

Masāžu šajos krēslos veic ar mehānismu, kas ļoti precīzi imitē profesionāla masiera kustības. Tāpēc mums ir pieejamas dažas masāžas pamattehnikas, kas aizgūtas no tradicionālās masāžas:

 

MĪCĪŠANA – klasiskās masāžas tehnika, ko var salīdzināt ar mīklas mīcīšanu. Šīs tehnikas uzdevums ir uzlabot asins un limfas plūsmu, sasniegt dziļo sajūtu receptorus un ātri atjaunot muskuļus.

PLAUKŠĶINĀŠANA – šī tehnika ir saistīta ar ciklisku sitienu izdarīšanu pa zonu, kas pašlaik tiek masēta, un tās uzdevums ir pareizi saraustīt muskuļus. Īpaši noderīga cilvēkiem, kuri daudz laika pavada sēdus stāvoklī.

ŠIATSU – masāža, kas radusies Japānā, masāžas krēslos imitē saspiešanu ar īkšķiem. Masāžas tehniku sauc arī par akupresūru bez adatas, kas palīdz organisma detoksikācijai un nomierināšanai.

Masāžas krēslu piedāvājumā ir daudz vairāk paņēmienu, kas uzlabo masāžas pamattehniku. Sākot ar ritošo masāžu, kas sagatavos jūs reālajai masāžai, sākotnēji sasildot muskuļus, pateicoties tehnikai, ko sauc par 3D, kas kustas gandrīz perfekti saskaņā ar jūsu mugurkaula izliekumu u.c.

 

Pateicoties profesionālām masāžas tehnikām uz masāžas krēsliem, jūs varat rūpēties par savu garastāvokli un veselību. Masāža masāžas krēslā sniedz jums:

  • Galvenokārt lielisku iespēju atpūtināt ķermeni un dvēseli. Pateicoties relaksējošai masāžai, ko veic masāžas krēsli, jūs varat uz brīdi atslēgties no ikdienas stresa un neskaitāmajām domām.
  • Atpūta sāpošiem un saspringtiem muskuļiem, veids, kā atbrīvoties no daudzām slimībām, galvenokārt tām, kas skar mugurkaulu un ekstremitātes.
  • Muskuļu apgāde ar skābekli un ātrāka enerģijas atjaunošanās pēc darba vai treniņa. Sistemātiski pielietojot, tas uzlabos jūsu ķermeņa stāvokli.
  • Jūsu organismam būs labāka asinsrite un tam būs vieglāk atbrīvoties no toksīniem.
  • Labāka imūnsistēmas darbība. Pateicoties cikliskiem seansiem uz masāžas krēsliem, uzlabosies jūsu imūnsistēma.
  • Masāža palīdz novērst trauksmi un stresu, pazemina asinsspiedienu un nomierina sirdsdarbību. Uzlabo vispārējo ķermeņa pašsajūtu ilgtermiņā.