Pārdošanas noteikumi
Interneta veikala Borealis.ee (turpmāk Interneta Veikals) īpašnieks OÜ Borealis Holding (reģ. kods 11100242), kas atrodas Valukoja 7/2, Tallina 11415.
Pārdošanas līguma derīgums, preces un cenas informācija
- Pārdošanas noteikumi attiecas uz precēm no interneta veikala.
- Interneta veikalā produktu cenas norādītas uz produktiem. Preču piegādes maksa tiks pievienota kopējai cenai.
- Piegādes maksa ir atkarīga no piegādes atrašanās vietas un piegādes veida. Piegādes maksa tiks norādīta veicot pasūtījumu.
- Informācija par iegādātām precēm ir pieejama Interneta Veikalā uzreiz pēc preču apmaksas.
Preču pasūtīšana
- Interneta veikala preces ir norādītas eiro, ieskaitot PVN.
- Lai pasūtīt preces, pievienojiet vēlamos produktus grozam. Lai veikt pasūtījumu, aizpildiet nepieciešamos laukus un izvēlieties piegādes veidu. Tiks parādīta kopēja summa, kuru var samaksāt, izmantojot bankas pārskaitījumu vai kādu citu maksājuma risinājumu.
- Lai pievienot preces grozam, noklikšķiniet uz pogu, kas atrodas blakus precei, ar nosaukumu “Pievienot Grozam”. Pirkumu grozs parādīs izvēlētas preces un to cenas, kā arī saskaitīs lojalitātes atlaidi. Lai pievienot preces grozam vai arī veikt pirkumu, sekojiet pirkuma groza noteikumiem. Izvēlieties piemērotu piegādes veidu, lai apskatīt piegādes izmaksas.
- Ja Jūs vēlaties veikt pirkumu, nospiediet uz pogu “Turpināt”. Parādīsies jauns logs, kur nepieciešams ievadīt savus datus. Lauciņi, kas atzīmēti ar zvaigznīti, ir jāaizpilda obligāti. Ja Jūs vēlaties, lai piegādes detaļas atšķiras no maksātāja detaļām, tad izvēlieties funkciju “Sūtīt uz citu adresi” un aizpildiet nepieciešamos laukus. Jauns logs “Pasūtījuma Pārskats” ļaus pārskatīt pasūtījuma detaļas un izmaksas. Ja Jūs esat pārliecināti, ka vēlaties veikt pasūtījumu, tad nospiediet pogu “Iesniegt pasūtījumu”.
- Akcijas piedāvājumu gadījumā, Jūs varēsiet ievadīt akcijas kupona kodu attiecīgajā Interneta Veikala lodziņā. Akcijas kodu informācija tiek izplatīta uzņēmuma mēdiju kanālos.
- Jums nav nepieciešams veidot lietotāja kontu, lai iegādāties preces. Tomēr tas ļauj atvieglot un uzlabot iepirkšanās pieredzi – nākamajās pirkuma reizēs Jūsu kontaktinformācija būs jau ievadīta.
- Lietotāja konta izveide notiek pie pirmās preču pasūtīšanas. Reģistrācijai Jums būs nepieciešams ievadīt Jūsu kontaktinformāciju.
- Līgums atsāk savu darbību uzreiz pēc samaksas saņemšanas Interneta Veikala kontā.
- Ja pasūtītas preces nevar būt piegādātas iztrūkuma vai kāda cita iemesla dēļ, tad pircējs tiks informēts pēc iespējas ātrāk, kā arī visas izmaksas (ieskaitot piegādes izmaksas) tiks atmaksātas nekavējoties, ne vēlāk kā 14 dienas pēc paziņojuma saņemšanas.
Samaksa par precēm
- Jūs var samaksāt par preci ar bankas pārskaitījumu vai citu piemērotu maksāšanas metodi. Pēc pasūtījuma veikšanas, Jūs saņemsiet pasūtījuma apstiprinājumu uz ievadīto e-pasta adresi. Pasūtījuma apstiprinājums ir atzīmēts ar OÜ Borealis Holding bankas informāciju, kur var veikt maksājumu. Maksājumā laukā ievadiet pasūtījuma kodu. Mēs lūdzam Jūs veikt maksājumu 2 dienu laikā, citādi pasūtījums tiks noraidīts un pasūtījumu nāksies veikt no sākuma. Mēs nosūtam / izsniedzam oriģinālo rēķinu kopā ar precēm.
- Borealis Holding OÜ ir personas datus apstrādātājs un nodod maksājumus veikšanai nepieciešamos personas datus pilnvarotajai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.
Pasūtījuma izpilde un piegāde
- Preces tiek piegādātas uz sekojošām valstīm: Igaunija, Latvija, Lietuva un Somija.
- Preču piegādes izmaksas apmaksā pircējs. Visas izmaksas tiek aprēķinātas atbilstoši sūtījumam un piegādes vietai.
- Prece tiks izsūtīta 1-2 darba dienas laikā no samaksas saņemšanas OÜ Borealis Holding norēķinu kontā.
- Preces piegāde Igaunijas teritorijā parasti aizņem 2-7 darba dienas tiklīdz pārdošanas līgums stājas spēkā. Piegāde ārpus Igaunijas notiek 7-10 kalendāro dienu laikā.
- Pircējs var izvēlēties preces saņemšanas vietu, pērkot preci Interneta veikalā. Preces pasūtītas Interneta veikalā var saņemt arī Borealis tirdzniecības birojā.
- Ja pircējs vēlas saņemt pasūtītās preces izvēlētā tirdzniecības birojā, tad papildus izmaksas par piegādi netiks pievienotas kopējai cenai.
- Izņēmuma gadījumos mums ir tiesības piegādāt preces 45 kalendāro dienu laikā.
Piegāde un piegādes izmaksas
Pasūtījumiem virs 50€ piegāde Igaunijas teritorijā ir BEZMAKSAS (izņemot kurjeru uz mājām). Pieejamās piegādes iespējas:
- Itella SmartPost pakomāts
- Itella SmartPost kurjerpasts
- DPD Pickup pakomāts
- Omniva pakomāts
- Omniva kurjerpasts
- Saņemšana Tallinas birojā, Valukoja 7/2
- Saņemšana Tartu birojā, Aardla 23
Tiesības atteikties no pasūtījuma
- Pēc pasūtījuma saņemšanas pircējam ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no līguma, kas noslēgts ar Interneta veikalu. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja pircējs ir juridiska persona.
- Lai izmantot 14 dienu atteikuma tiesības un atgriezt preci, pasūtītās preces nekādā veidā nedrīkst būt izmantotas, izņemot nepieciešamas darbības, kas noskaidro preču raksturu, īpašības un tās darbību, jo tās ir atļautas testēšanai fiziskajā veikalā.
- Ja prece tika izmantota jebkādiem citiem mērķiem, izņemot nepieciešamās darbības, kas noskaidro preču raksturu, īpašības un darbību, kas norāda uz lietošanas vai nodiluma pazīmēm. Interneta veikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši samazinātai preču vērtībai.
- Lai atgriezt preces jānosūta atteikuma iesniegumu, kuru var atrast šeit. Aizpildīto paziņojumu jānosūta uz e-pastu sales@borealis.ee ne vēlāk kā 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas.
- Pircējs sedz preču atgriešanas izmaksas (līdz 10€, VÕS §194 lpp 4), ja prece nav ne bojāta ne arī satur jebkādus defektus.
- Pircējam jāatgriež prece iesniedzot atteikuma paziņojumu 14 dienu laikā no prece iegādes, vai jāsniedz pierādījumi, ka prece tika nodota piegādātājam minētajā laika posmā.
- Tiklīdz atgrieztās preces ir saņemtas, Interneta veikals ne vēlāk kā 14 dienas no pieteikuma saņemšanas nosūta pircējam visus maksājumus, kas saņemti uz līguma pamata.
- Interneta veikalam ir tiesības atteikties atmaksāt preces maksājumus, kamēr preces nav saņemtas vai līdz brīdim pircējs sniedz pierādījumus, ka prece tikai atgriezta, atkarībā no tā, kas notiek ātrāk.
- Ja pircējs izvēlējies citu piegādes veidu nekā vienkāršo lētāko piegādes veidu, ko piedāvā Interneta veikals, tad veikalam nav jāatlīdzina izmaksas, kas pārsniedz parastās piegādes maksu.
- Interneta veikalam ir tiesības atteikties pārdot preci vai pieprasīt tās atgriezt, ja Interneta veikalā norādītā preces cena ir kļūdaini zemāka par tirgus cenu.
Tiesības iesniegt sūdzības
- Interneta veikals ir atbildīgs par pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai defektiem, kas jau bijuši piegādes laikā un atklājušies divu gadu laikā pēc preču piegādes pircējam. Tiek pieņemts, ka pirmo sešu mēnešu laikā pēc piegādes atklājies defekts jau ir bijis piegādes laikā. Pierādīt pretējo ir Interneta veikala pienākums.
- Pircējam ir tiesības divu mēnešu laikā no defekta parādīšanās izvirzīt pretenziju Interneta veikalam, sūtot e-pastu uz sales@borealis.ee vai zvanot pa tālruni: 521 6979.
- Interneta veikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes pircējam.
- Ja Interneta veikalā nopirktajām precēm ir defekti, par kuriem ir atbildīgs Interneta veikals, veikals salabo vai nomaina bojātās preces. Ja preces nav iespējams salabot vai nomainīt, tad Interneta veikals atmaksā pircējam visus ar pirkuma līguma saistītos maksājumus.
- Interneta veikals atbild uz pircēja izvirzītām pretenzijām 15 dienu laikā rakstveida vai kāda cita veidā, kas ļauj izgatavot rakstveida reprodukciju.
Datu apstrāde tiešā mārketinga nolūkos
- Interneta veikals izmanto personas datus, ko sniedz pircējs (ieskaitot vārdu, tālruņa numuru, adresi, e-pasta adresi, banka konta detaļas), tikai, lai identificēt personu un veikt pasūtījuma, kā arī pasūtīto preču piegādi. Interneta veikals nodod personas informāciju tikai preču piegādes uzņēmumiem, lai piegādāt preces pircējiem.
- Interneta veikals izmantos sniegto informāciju, lai izsūtīt e-pastus ar jaunākiem notikumiem un akcijas piedāvājumiem, tikai tiem cilvēkiem, kas piekrita saņemt šāda veida mārketinga paziņojumus.
- Mēs izmantosim Jūsu Personas datus līdz brīdim, kad jūs informēsiet mūs, ka vairs nevēlaties saņemt no mums šādu informāciju.
- Borealis Holding OÜ ir personas datus apstrādātājs un nodod maksājumus veikšanai nepieciešamos personas datus pilnvarotajai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.
Sūdzību atrisināšana
- Sūdzību gadījumā, iesakām sazināties ar klientu apkalpošanas centru, rakstot e-pastu uz sales@borealis.ee vai zvanot pa tālruni 521 6979.
- Ja pircējs un Interneta veikals nespēj vienoties un atrisināt strīdu, tad pircējs var vērsties Patērētāju tiesības aizsardzības centrā. Iepazīsties ar procedūru nosacījumiem un aizpildiet pieteikuma formu šeit. Patērētāju tiesības aizsardzības centra darbinieki spēs palīdzēt un atrisināt strīdus, kas izveidojās starp pircēju un Interneta veikalu. Pircēja pieteikuma izskatīšana Patērētāju tiesības centrā ir bezmaksas pakalpojums.
- Pircējs var vērsties Eiropas Komisijā, lai nosūtīt savu tiešsaistes patērētāju problēmu strīdu izšķiršanas izskatīšanai. Savienības Patērētāju strīdu izšķiršanas komisijā.
Klientu Apkalpošana
Jautājumu gadījumā, lūdzam sazināties ar Borealis Klientu Apkalpošanas konsultantiem rakstot uz epastu sales@borealis.ee vai zvanot pa tālruni +372 52 169 79.
Uz Jūsu e-pastiem atbildēsim pēc iespējas ātrāk, bet ne agrāk kā 2 darba dienu laikā.
Klientu apkalpošana notiek no plkst. 9.00 līdz 17.00 no pirmdienas līdz piektdienai.
Garantijas nosacījumi
Interneta veikala garantijas ir uzskaitītas Borealis galvenajā vietnes lapā.